Thursday 10 March 2011

OWh!! MY UjiAn...HANCOS....

hye..lme asenyer x update kn???act aku bwu je abih ujian.....i'm free now....ase mcm nk peluk lap nie ketat2 x nk bgi owang gne,aku sowang je yg gne....tdi paper math n geo.....aku ase geo aku sedikit HANCOS...tngk la wktu un 1jam.....tpi klu paper laen 1jam msti lme gyle....aku x smpat nk ukur bearing n jarak peta.......n cite sal paper math plak....bley la kowt..soalan die thp yg aku bley jwb je..snbrnye kiteowang tiru2 gak....hahahaha...jaat kn... ^___^....yg aku x thn ngan sowang dak nie...hareyyy towl arrhh...die ska tiru lbey2....klu kiteowang x dngr,die tndang kusi n.baling ketas.......yg jdi mngsa maisarah..sori nme x ley disiarkan....hah!!!cuti seminggu nie x plan agy nk wat pe...tu je la untk ari nie...dedaa..triple muah....^__&

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com